تبلیغات, تولید محتوا, سئو, شبکه های اجتماعی

چند سایت برتر جهت اشتراک ویدئو در ایران

اشتراک ویدئو

هر کسب و کاری برای شروع و ادامه کار نیاز به معرفی دارد. معرفی محصول یا خدمات می‌تواند بصورت تصویری، اشتراک ویدئو یا صوت و… باشد. در این بخش چند سایت‌ معروف ایران جهت انتشار  ویدئو را معرفی می‌کنیم.

سایت آپارات

آپارات شناخته ترین سایت اشتراک ویدئو ایرانی است. رتبه این سایت در گوگل بسیار عالی است که این نشان دهنده اعتبار آپارات است. همچنین آپارات بازدیدکنندگان زیادی دارد که باعث می‌شود ویدئوهای انتشاری بازدید مناسبی داشته باشند.

در آپارات انتشار ویدئو به صورت رایگان و در زمان بسیار کم انجام می‌شود. این سایت اشتراک ویدئو برای ساخت بک لینک بسیار مناسب است.

آپارات یک سرویس پولی نیز دارد که افراد با پرداخت هزینه می توانند کاری کنند تا ویدئوشان بصورت خاص به کاربران معرفی شود. یکی دیگر از امکانات آپارات این است که امکان ویدئو لایو به کاربران خود می‌دهد.

سایت آپارات

معایب سایت اشتراک ویدئو آپارات

یکی از معایب آپارات این است که امکان درج مستقیم لینک سایت در هر ویدئو وجود ندارد. به این معناست که فیلدی برای قراردادن لینک سایت در هر ویدئو وجود ندارد. در اینصورت می‌توانید آدرس سایت خود را در توضیحات هر ویدئو بنویسید.

یکی دیگر از معایب آپارت عدم امکان ارسال ویدئو با کیفیت بالا می‌باشد یعنی بصورت خودکار کیفیت ویدئوهای شما را کمتر می‌کند.

ورود به سایت آپارات…

سایت نماشا

مزایای سایت اشتراک ویدئو نماشا

نماشا پس از آپارات یکی از بهترین سایت های اشتراک ویدئو در ایران است. باعضو شدن در این سایت می‌توانید بصورت رایگان فیلم‌هایتان را به اشتراک بگذارید.

سرعت بارگذاری نماشا بسیار خوب است و در سایت می‌توان ویدئوهای باکیفیت را به اشتراک گذاشت. نماشا امکان درج ویدئوهای اشتراکی را از یوتیوب دارد.

در این سایت شما می‌توانید به کاربران امکان دانلود ویدئو را بدهید و یا امکان دانلود را از آن‌ها بگیرید. همچنین می‌توانید تنظیم کنید که کاربران اجازه اشتراک ویدئو درسایت‌های دیگر داشته باشند یا خیر.

برخلاف آپارات که کیفیت ارسال ویدئو و سرعت بارگذاری آن از معایبش است، نماشا این امکانات را دارد. همین باعث شده تا افراد زیادی از نماشا استفاده کنند.

ویژگی هایی همچون درج لینک سایت در پروفایل و گرفتن لینک فالو رایگان ، درج لوگو کسب و کار شما ، هدر گرافیکی کانال ، درج لینک در توضیحات ویدوها ، درج لینک شبکه های اجتماعی و سایر وب سایت ها در قسمت لینک های شما از ویژگی های بارز این سایت اشتراک ویدئو می باشند.

معایب نماشا

از معایب نماشا می‌توان به عدم داشتن اپلیکیشن و ویدیو لایو اشاره کرد. ورود به سایت اشتراک ویدئو نماشا…

سایت نماشا
سایت نماشا

سایت اشتراک ویدئوی تماشا

تماشا یکی دیگر از سایت‌های اشتراک ویدئو رایگان در ایران است. اما نسبت به سایت آپارات و نماشا محبوبیت کمتری دارد. به همین علت خیلی از مدیران کسب و کارهای اینترنتی از وجود آن بی خبر هستند. در این صورت شما می‌توانید از فرصت استفاده کنید و عضو این سایت شوید و ویدئوهایتان را به اشتراک بگذارید.

عضویت در سایت تماشا به راحتی امکان‌پذیر است. پس از عضویت در آن می‌توانید لینک سایت و شبکه‌های مجازی خود را در آن قرار دهید تا به صورت کاملا رایگان بک لینک دریافت کنید. بک لینک باعث می‌شود رتبه‌ی سایت شما در گوگل بهتر شود.

ورود به سایت اشتراک ویدئو تماشا…

سایت تماشا
سایت تماشا

ویژگی‌های سایت تماشا شامل موارد زیر است:

  • امکان آپلود ویدئو از آپارات
  • امکان آپلود ویدئو از ویمیو
  • امکان آپلود ویدئو از توویچ
  • امکان درج لینک سایت در قسمت توضیحات هر ویدئو
  • امکان ارسال ویدئوی با کیفیت
  • سرعت بالای آپلود یا بارگذاری
  • سرعت بالای پخش ویدئو
  • انتخاب چند مدیر برای کانال

اطلاعات بیشتر

جهت اطلاعات بیشتر در حوزه تولید محتوا می‌توانید مطالب صفحه سئو و تولید محتوا را مشاهده فرمایید. تیم آرتا تکنیکال در زمینه‌های طراحی گرافیک و برندینگ و تولید محتوا خدمات با کیفیت ارائه می‌کند.

تهیه کننده: مریم فرمانیه

جهت کسب اطلاعات بیشتر، با همکاران ما در گروه آرتاتکنیکال تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *