تولید محتوا

تیم طراحی آرتا تکنیکال، تولید محتوا را با بالاترین کیفیت، در کمترین زمان برای مشتریان خود ایجاد می‌کند. افراد متخصص تیم آرتا تکنیکال، در این زمینه خلاق و با تجربه هستند.

طراحی رابط کاربری گرافیکی

ارائه خدمات تولید محتوا

«تولید محتوای سایت»

تیم آرتا تکنیکال برای سایت‌تان تولید محتوای سئو شده انجام می‌دهد. تمام محتواهای تولید شده‌‌ی ما دسته اول و با کیفیت هستند. محتوای خوب و مناسب باعث می‌شود امتیاز سایت‌تان در گوگل بالا برود. جهت دیدن نمونه کارها می‌توانید کلیک کنید.

«تولید محتوا در فضای مجازی»

مدیریت شبکه های مجازی و تولید محتوای رسانه ای، امروزه برای تمام کسب و کارها امری بسیار مهم است. این ابزار در جذب مشتری به ما کمک زیادی می کند، ولی نیازمند دقت و مدیریت حرفه ای می‌باشد. تیم ما بهترین نوع محتوا را با در نظرگرفتن محیط فضای مجازی، تولید می‌کند.

شبکه اجتماعی
شبکه اجتماعی

«تولید محتوای تبلیغاتی»

هر شرکت یا سازمانی برای معرفی محصول و خدمات خود نیاز به تبلیغات دارد. تیم آرتاتکنیکال در زمینه ساخت تیزرهای‌ تبلیغاتی و موشن‌گرافی دارای نیروی متخصص است. جهت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

هزینه انجام تولید محتوا

جهت اطلاع از هزینه ها می‌توانید با ما تماس بگیرید. با توجه به سفارش مشتریان ، محاسبه قیمت آرتاتکنیکال به صورت خودکار است. محتوا در محیط های گوناگونی انجام می‌شود و انواع مختلفی دارد.

هزینه خودکار یعنی بر اساس درخواست مشتری محاسبه و به ایشان نمایش داده می‌شود. هزینه این خدمات برای تمامی مشتریان عزیز، یکسان محاسبه می‌شود.

خدمات تولید محتوا

نمونه کار خدمات تولید محتوا

جهت مشاهده نمونه کارهای ما می توانید به بخش نمونه کارها، در منوی بالای صفحه ، وارد شوید. تمام نمونه کارهای ما در آن قسمت قابل مشاهده هستند. همچنین در قسمت پایین صفحه، شماره تماس همکاران ما درج شده است.

عواملی مهم در تولید محتوا:

  • نوشتن عنوان های زیبا و جذاب برای مخاطبان.
  • برای تولید محتوا موضوعات مرتبط را پیدا می‌کنیم و به بهترین شکل در کنار هم قرار می‌دهیم.
  •  محتوایی که تولید می‌کنیم، نیازهای مخاطبان را شامل شود، درنتیجه رتبه سایت شما بالا می‌رود.

تولید محتوا
تولید محتوا

چرا تیم آرتاتکنیکال:

  • گروه ما تولید محتوای سایت را با سئوی بالا انجام می‌دهد درنتیجه سایت‌تان جزء نتایج اول گوگل قرار می‌گیرد.
  • تیم آرتاتکنیکال دارای گرافیست‌های حرفه‌ای درجهت تولید تیزرهای تبلیغاتی و موشن گرافی است.
  • تیم‌ما تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی را برای معرفی کالا و خدمات‌تان ارائه می‌دهد.
  • قیمت مناسب جهت خدمات تولید محتوا.
  • رضایت و موفقیت مشتری‌هایمان اهمیت زیادی برای ما دارد.

تولید محتوا برای وبسایت

هدف تولید محتوا اولین نکته در تولید محتوا است. در همین راستا هدف بازاریابی کسب و کارتان بسیار اهمیت دارد. پس قبل از تولید محتوا شما باید هدف و حتی مخاطب هدف را بررسی و مشخص کنید.

در صورت نداشتن استراتژی بازاریابی، تیم آرتاتکنیکال استراتژی مناسبی را برایتان طراحی می‌کند. این کار باعث می‌شود کسب و کارتان رونق پیدا کند.

بعد از آن با تولید محتوای سئو شده، محصول و خدماتتان به افراد معرفی می‌شود. البته این کار به وسیله سئو باید انجام شود که تیم آرتاتکنیکال در خدمات تولید محتوا به آن توجه زیادی دارد.

تولید محتوا
تولید محتوا

اصول سئو در خدمات تولید محتوا

اگر میخواهید محتوای سایت‌تان بازدید بالایی داشته باشد و دیده شود، باید سایت خود را به متخصص سئو بسپارید. شخص متخصص دانش کافی در حوزه بهینه سازی مطالب سایت دارد و به شما کمک می‌کند با تولید محتوای خوب سایت‌تان را جزء نتیجه های اول گوگل قرار دهید.

اولین نکته در سئو، دسته اول بودن مطالب است. یعنی شخص تولید کننده باید محتواهای با کیفیت و جدید تولید کند. رعایت اصول نگارشی و جمله بندی نیز اهمیت زیادی دارد. پس از تولید محتوای متنی، باید تصاویر مناسب با متن را جست و جو کند. تصاویر اهمیت زیادی برای جذب مخاطب دارد.

تولید محتوا فرآیند منظم و اصولی دارد که باید رعایت شود. در صورتی که سایت‌تان در اختیار شخص متخصص قرار نگرید ممکن است با مشکلاتی روبرو شود. گوگل بررسی می‌کند و در صورت وجود مطالب کپی، سایت شما را در لیست سیاه قرار می‌دهد. بعد از آن ممکن است زمان زیادی صرف شود تا رتبه خوبی کسب کند.

اما نگران نباشید! تیم آرتاتکنیکال دارای افراد متخصص و تحصیل کرده در این حوزه است. خدمات تولید محتوا را با کیفیت بالا و اصولی به شما عزیزان ارائه می‌کند. جهت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما تماس بگیرید.

بهینه سازی، تولید محتوا و سئو
بهینه سازی، تولید محتوا و سئو

محتوا برای شبکه های اجتماعی

همانطور که میدانید سالیانه افراد زیادی در فضای مجازی عضو می‌شوند و همین موضوع اهمیت شبکه های اجتماعی را زیاد کرده است. کسب و کارهای مختلف در شبکه های اجتماعی مانند: اینستاگرام، تلگرام و یوتیوب در حال فعالیت هستند. در این راستا رقابت بین کسب و کار ها زیاد شده و برای جذب دنبال کننده، محتوای جذاب و خلاقانه تولید می‌شود.

تولید محتوا در شبکه های اجتماعی نیز باید با اصولی همراه باشد تا با موفقیت این مسیر را طی کند. در مقاله «مدیریت شبکه های اجتماعی» به صورت کامل به این موضوع پرداخته‌ایم. اما نکته حائز اهمیت این است که شما باید هدف اصلی برندتان را بشناسید. بعد از آن می‌توان تصمیم گرفت محتوای مناسب کسب و کارتان چیست.

تیم آرتاتکنیکال با داشتن متخصصان خلاق و با تجربه به شما کمک می‌کنند تا شرکت و سازمان خود را به مخاطبان معرفی کنید. همچنین پس از آن بازخورد مثبتی دریافت خواهید کرد. جهت مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، با همکاران ما در گروه آرتاتکنیکال تماس بگیرید.