تیزر تبلیغاتی

تیم طراحی آرتا تکنیکال، خدمات تیزر تبلیغاتی را با بالاترین کیفیت، در کمترین زمان به مشتریان خود ارائه می دهد. افراد متخصص در حوزه طراحی تیزر تبلیغات تیم آرتا تکنیکال، تحصیل کرده و مجرب در این حوزه هستند. شما با اطمینان می توانید تیزر تبلیغاتتان را به دست ما بسپارید.

عنوان خدمات تیزر تبلیغاتی

برخی از خدماتی که ارائه می دهیم:

طراحی تیزر تبلیغاتی رئال

این بخش شامل تیزرهای تبلیغاتی است که به شکل ویدیوهایی با مردم واقعی در فضای واقعی فیلم برداری می‌شوند، همچنین محصول واقعی را نشان می‌دهند. تیم آرتاتکنیکال خدمات تیزر تبلیغاتی رئال را با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام میدهد.

تیزر تبلیغاتی انیمیشن

این بخش نوعی از تیزرهای گرافیکی است که توسط نرم افزارهای رایانه ای در قالب انیمیشن ساخته می شود. آرتاتکنیکال دارای نیروی باتجربه و حرفه ای در ساخت تیزر انیمیشن است.

تیزر تبلیغاتی رئال انیمیشن

این نوع از تیزرها ترکیبی از دو نوع رئال و انیمیشن هستند، یعنی افراد حقیقی را با تصاویر انیمیشین ترکیب می کنند و یا شخصیت های کارتونی را در یک محیط واقعی قرار میدهند.

تیزر-رئال-انیمیشن؛ آگهی و تیزر تبلیغاتی

هزینه خدمات تیزر تبلیغاتی

جهت اطلاع از هزینه ها می‌توانید با ما تماس بگیرید. با توجه به اینکه خدمات تیزر تبلیغاتی در سطوح مختلف و انواع مختلفی(تیزر رئال، تیزر انیمیشن، تیزر رئال انیمیشن) ارائه می شوند، محاسبه قیمت آرتاتکنیکال به صورت خودکار است.

یعنی هزینه بر اساس درخواست مشتری محاسبه و به ایشان نمایش داده می شود. هزینه این خدمات برای تمامی مشتریان عزیز، یکسان محاسبه می شود.

نمونه کار خدمات تیزر تبلیغاتی

جهت مشاهده نمونه کار های ما می توانید به بخش نمونه کار ها، در منوی بالای صفحه ، وارد شوید. تمام نمونه کار های ما در آن قسمت قابل مشاهده هستند. همچنین در قسمت پایین صفحه، شماره تماس همکاران ما درج شده است.

سفارش خدمات تیزر تبلیغاتی

شما می توانید به صورت آنلاین تیزر تبلیغاتی مورد نظر خود را سفارش دهید. در آرتا تکنیکال خدمات را با بهترین کیفیت و کوتاه ترین زمان ارائه می‌کنیم.

چرا تیم آرتاتکنیکال:

  • تیزرهای تبلیغاتی آرتاتکنیکال دارای داستان قوی و گیرا است.
  • تیزرهای تبلیغاتی تیم ما دارای گرافیک بسیار جذاب است.
  • تیزرهای تبلیغاتی قدرتمند، سودمند و همچنین شادی آور هستند.
  • هزینه مناسب جهت خدمات تیزرهای تبلیغاتی  ارائه می‌کنیم.
  • رضایت و موفقیت مشتری هایمان اهمیت زیادی برای ما دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، با همکاران ما در گروه آرتاتکنیکال تماس بگیرید.