استراتژی بازاریابی, فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی؛ آرتا استودیو

با حرکت به سمت نسل جدید اینترنت و همه‌گیر‌تر شدن آن، هر کسب و کاری نیاز به یک وبسایت برای بقا، معرفی و افزایش درآمد خود نیاز دارد. در این مقاله آرتا تکنیکال قصد دارد تا بخش‌های اصلی و ویژگی‌های یک سایت شرکتی را که باید در طراحی سایت شرکتی در نظر گرفت، مورد بحث قرار دهد.

یک وب سایت شخصیت شرکت را در دنیای مجازی منعکس می کند. وب سایت شما به تبلیغ و فروش محصولات و خدمات شما کمک می کند. علاوه بر این، به متمایز کردن کسب و کار شما از رقبا کمک می کند. در واقع، این مهم ترین دارایی کسب و کار شما برای به اشتراک گذاری اطلاعات، ایجاد اعتبار و متمایز شدن از رقبا است.

سایت شرکتی به چه نوع سایت‌هایی گفته می‌شود؟

سایت شرکتی یا به اصطلاح سایت سازمانی، یک سایت اینترنتی است که یک شرکت، یک موسسه یا یک سازمان را به همه مخاطبان خود و نه تنها به مشتریان یا کاربرانش معرفی‌ می‌کند. بنابراین، سایت شرکتی به طور کلاسیک از سایت تجاری که فقط برای مشتریان یا کاربران در نظر گرفته شده است متمایز‌ می‌شود. در بخش محتوا، سایت شرکتی تلاش‌ می‌کند تا شرکت (تاریخچه، ارزش ها، تعهدات، هدف، حاکمیت، خط مشی منابع انسانی و غیره) را تبلیغ کند و نه مستقیماً محصولات یا راه حل‌های آن.

در نسل کنونی، حضور آنلاین برای هر نوع کسب و کاری بسیار ضروری است. وبسایت‌ها در شرایط خاص مانند پاندمی کرونا پشتیبان شما خواهند بود و راهی برای ارتباط دیگران با شرکت شما خواهند بود. وب سایت‌های شرکتی کاملاً متفاوت از وب سایت‌های دیگر هستند. ویژگی‌های یک وب سایت شرکتی نیز همینطور است. این به این دلیل است که وب سایت‌های شرکتی برای خدمت به اهداف کسب و کار طراحی شده‌اند.

کارایی سایت شرکتی
کارایی سایت شرکتی

مهم‌ترین ویژگی‌‌های سایت شرکتی

در ادامه تیم آرتا تکنیکال به بررسی مهم‌ترین ویژگی‌های یک سایت شرکتی ایده‌آل پرداخته‌اند. شما می‌توانید طراحی سایت خود را به تیم متبحر آرتا تکنیکال بسپارید.

اطلاعات مهم تجاری

هنگام ایجاد یک وب سایت شرکتی، بسیار مهم است که اطمینان حاصل شود که تمام اطلاعات مهم در مورد کسب و کار گنجانده شده است. مهم است که مسیرها و اطلاعات تماس را درج کنید، بیش از گنجاندن بسیاری از موارد غیر ضروری با هدف جذب مشتری فقط برای اینکه فراموش کنید به آنها بگویید چگونه‌ می‌توانند به شما دسترسی پیدا کنند.

هر کسب و کاری نیازهای متفاوتی دارد:

  • برای یک رستوران، اطلاعات مهم شامل منو و مکان است.
  • برای یک برنامه‌ریز رویداد، به گواهی‌های صاحبان برخی رویدادهایی که سازماندهی کرده‌اید، به اضافه چند عکس خوب از چنین رویدادهایی نیاز دارید.

اطمینان حاصل کنید که سایت شما اطلاعاتی را ارائه‌ می‌دهد که برای کسب و کار شما منحصر به فرد است و این همان چیزی است که مردم در واقع به دنبال آن هستند.

اطلاعات ارائه شده در وب سایت شرکتی باید بسیار مختصر باشد. برای بیانیه ماموریت به ۵۰۰ کلمه نیاز ندارید. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات ارائه شده بسیار مختصر است، چیزی که کسی‌ می‌تواند از آن عبور کند و همچنان مجذوب آن شود.

اطلاعات تماس

برای اطلاعات تماس، مطمئن شوید که شماره تلفن یا آدرس ایمیلی را که مشتریان‌ می‌توانند از طریق آن با شما تماس بگیرند، مشخص کنید. این اطلاعات را به عنوان عکس نداشته باشید، تا مطمئن شوید که شخصی‌ می‌تواند به راحتی اطلاعات تماس را کپی کرده یا روی آن کلیک کند و به راحتی با شما صحبت کند.

پیمایش آسان وبسایت!

یک وب سایت اگر کاربران نتوانند به راحتی حرکت کنند و آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند، بسیار بی‌فایده است. استفاده از وب سایت را تا حد امکان آسان کنید.

تصور کنید شما کاربر بودید، هنگام دسترسی به سایت به دنبال چه چیزی هستید؟ در مورد آن فکر کنید سپس یک وب سایت ایجاد کنید که آنها بتوانند به راحتی به صفحات مختلف مطابق با نیاز خود دسترسی داشته باشند. به جای تلاش برای پیچیده کردن کارها با استفاده از عبارات رمزآلود یا خنده دار برای صفحات خود، از کلمات رایج مانند اطلاعات تماس، سؤالات متداول، درباره، در میان دیگران استفاده کنید.

برخورداری از امنیت کافی

اگر تصمیم به فروش آنلاین کالا دارید، به احتمال زیاد سایت شما و خریداران شما مورد هدف مجرمان سایبری قرار خواهند گرفت. بنابراین بسیار مهم است که سایت خود را به ویژه با استفاده از تأیید دو مرحله ای برای خریداران هنگام ورود به سیستم و همچنین با استفاده از گواهی SSL ایمن کنید. این گواهی کمک‌ می‌کند تا اطمینان حاصل شود که مکالمه بین شما و خریداران به شکل رمز است.

تهیه گواهی ‌SSL یکی از راه‌های افزایش امنیت سایت
تهیه گواهی ‌SSL یکی از راه‌های افزایش امنیت سایت

ادغام رسانه‌های اجتماعی!

پلتفرم‌های اجتماعی زیادی وجود دارد که‌ می‌توانید از فیس بوک، اینستاگرام، واتس اپ، تامبلر گرفته تا توییتر، لینکدین و حتی یوتیوب را به وب سایت خود پیوند دهید. رسانه‌های اجتماعی یک ابزار بازاریابی بسیار مهم هستند. این به این دلیل است که اکثر مردم حداقل از یک یا دو مورد از این پلتفرم‌ها به صورت روزانه استفاده می‌کنند و تبلیغات وب‌سایت و کسب‌وکارتان را با استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای شما آسان‌تر می‌کنند. پیوند این پلتفرم ها به وب سایت شما نیز یک راه عالی برای افزایش سئو است. رسانه‌های اجتماعی اینجا هستند تا بمانند. بنابراین، این ایده عالی است که پول درآورید، برند خود را بسازید و از طریق آن فالوور را افزایش دهید.

پل ارتباطی دو طرفه بین سایت و شبکه‌های اجتماعی
پل ارتباطی دو طرفه بین سایت و شبکه‌های اجتماعی

نسخه موبایل پسند

دستگاه‌های تلفن همراه ارزان  و همه گیر هستند. همچنین به راحتی در دسترس هستند و استفاده از آنها آسان است. تقریباً همه تلفن همراه دارند یا به آن دسترسی دارند. میزان ترافیک ناشی از دستگاه‌های تلفن همراه همچنان در حال افزایش است و به احتمال زیاد برای مدت طولانی افزایش خواهد یافت.

  • این برای وب سایت شما چه معنایی دارد؟
  • آیا‌ می‌خواهید مردم چیزی بخرند یا جایی بروند؟
  • آیا‌ می‌خواهید افراد زیادی روی وب سایت شما کلیک کنند؟

اگر پاسخ شما به سوالات بالا مثبت است، پس بهتر است مطمئن شوید که وب سایت شما موبایل فرندلی است.

طراحی ریسپانسیو به شما این امکان را‌ می‌دهد که یک وب سایت نه تنها برای رایانه بلکه برای هر چیزی که‌ می‌تواند به اینترنت متصل شود نیز بسازید. طراحی وب شرکتی واکنشگرا به تنظیم طرح‌بندی صفحه و حتی تصاویر کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که می‌توانید بدون توجه به اندازه صفحه نمایش دستگاه، به وب‌سایت دسترسی داشته باشید.

از اصول مهم طراحی سایت شرکتی، واکنشگرا بودن سایت در دیوایس‌های مختلف است.
از اصول مهم طراحی سایت شرکتی، واکنشگرا بودن سایت در دیوایس‌های مختلف است.

گواهینامه‌ها و مدارک کسب شده

توصیفات‌ می‌تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی کاملاً مؤثر باشد. این به این دلیل است که مردم دوست دارند به بازخورد و تجربیات افراد دیگر در مورد یک محصول یا خدمات خاص اعتماد کنند. بنابراین، یک گواهی خوب می‌تواند افراد را به خرید آنچه می‌فروشید، خواه یک محصول، خدمات یا ایده باشد، ترغیب کند. با این حال، اطمینان حاصل کنید که توصیفاتی که استفاده‌ می‌کنید کاملاً واقعی هستند، نه توصیفات ساختگی. این به این دلیل است که افراد آگاه به فناوری‌ می‌توانند به راحتی متوجه شوند که آیا یک گواهی درست است یا نه. اگر معلوم شود که جعلی است،‌ می‌تواند به شما شهرت بدی بدهد و همانطور که‌ می‌دانیم، اینترنت هرگز نمی بخشد یا فراموش نمی‌کند.

ارائه گواهینامه‌ها و مدارک کسب شده در سایت می‌تواند باعث افزایش اعتماد مخاطبان شما شود.
ارائه گواهینامه‌ها و مدارک کسب شده در سایت می‌تواند باعث افزایش اعتماد مخاطبان شما شود.

طراحی سایت شرکتی؛ سوالات متداول

مردم همیشه سوال خواهند داشت. سوالاتی در مورد کسب و کار شما، محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید، نحوه ارتباط، سیاست بازگشت، مسائل امنیتی و سایر موارد.‌ می‌توانید نظرات و نگرانی‌های مشتریان را جمع آوری کنید و پاسخ‌های روشنی به آنها ارائه دهید. به احتمال زیاد، بیشتر مشکلات و نگرانی ها حول همان مسائل‌ می‌چرخند.

آدرس وب مناسب از اصول طراحی سایت شرکتی کارآمد

یک آدرس وب خوب باید کوتاه باشد و به راحتی قابل یادآوری باشد. قطعا شما دوست ندارید آدرس وب شما چیزی باشد که مشتریان هرگز نتوانند آن را به خاطر بیاورند. برای جلوگیریی از این موضوع هنگام انتخاب نام دامنه، کلمات کلیدی را انتخاب کنید که برای شما و کسب و کارتان مهم است. این موضوع بسیار اهمیت دارد؛ چرا که نام دامنه شما در نتایج موتور جستجو تأثیر‌ می‌گذارد. نام دامنه شما باعث بهبود برند شما نیز می‌شود و شما را حرفه‌ای‌تر نشان می‌دهد. همچنین می‌تواند رتبه ‌ندی موتورهای جستجو را بهبود بخشد، ترافیک ایجاد کند. به عبارت ساده‌تر، نام دامنه یک دارایی مجازی است که در طول زمان ارزش آن افزایش می‌یابد.

بسته به اینکه نام شرکت شما چقدر منحصر به فرد باشد، ممکن است نام دامنه مطابق با نام شرکت خود را دریافت نکنید. اگر نتوانستید نام دامنه‌ای را پیدا کنید که با نام شرکت شما مطابقت داشته باشد، ممکن است با کمی خلاقیت بتوانید نامی نزدیک به آن انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که نام دامنه شما به راحتی قابل یادآوری است و خیلی طولانی نیست.

با انتخاب url مناسب هم حرفه‌ای باشید هم ماندگار!
با انتخاب url مناسب هم حرفه‌ای باشید هم ماندگار!

آمار بازدیدکنندگان

وب سایت‌های شرکتی به عنوان یک سرگرمی ایجاد نمی شوند. آنها عمدتاً به منظور افزایش دید و دستیابی به مشتریان بالقوه بیشتر هستند. بنابراین بسیار مهم است که آماری از تعداد بازدیدکنندگان از سایت داشته باشید. قبل از انجام هر گونه سرمایه گذاری، اغلب توصیه‌ می‌شود که نتیجه مورد انتظار را بدانید.

بنابراین چگونه‌ می‌توانید از نتیجه مورد انتظار یک وب سایت مطلع شوید؟ با بررسی آمار بازدیدکنندگان.

باید‌های یک سایت شرکتی

در ادامه تیم آرتا تکنیکال به بررسی مهم‌ترین و اصلی‌ترین اطلاعاتی که می‌توان در یک سایت شرکتی به کار برد، اشاره می‌کنند. شایان ذکر است که هر مورد نسبت به شرکت و کسب و کار شما می‌تواند متفاوت باشد.

لوگوی مناسب کسب و کار

لوگوی شما به شرکت شما کمک می‌کند تا خیلی راحت تر از کلمات متمایز شود. به این ترتیب، گنجاندن لوگوی خود در وب سایت خود به بازدیدکنندگان کمک می‌کند تا به راحتی متوجه شوند که در هنگام مرور در مکان مناسبی هستند.

استفاده از شعار کسب و کار در سایت شرکتی

شعار یا تگ لاین عبارت کوتاهی است که هدف و هدف کلی یک شرکت را بیان می‌کند. این به برجسته کردن برند یک شرکت برای عموم کمک می‌کند. شعارهای عالی به یاد ماندنی هستند و به راحتی یادآوری می‌شوند.

قابلیت‌ Call to Action

Call to Action یا اختصارا CTA بخش مهمی از وب سایت شما است خصوصا اگر هدف آن هدایت بازدیدکنندگان برای اجرای یک کار باشد. این ممکن است برای پر کردن یک فرم تماس، ثبت نام در خبرنامه یا خواندن یک پست وبلاگ باشد. همچنین می‌تواند به بازدیدکنندگان کمک کند تا سفر خرید را طی کنند و بر نرخ تبدیل شما تأثیر مثبت بگذارد. فراخوان شما باید به راحتی در وب سایت شما قابل تشخیص باشد و با یک دکمه اقدام همراه باشد.

اهمیت استفاده از عناصری که باعث عمل call to action شوند، در سایت شرکتی حائز اهمیت است.
اهمیت استفاده از عناصری که باعث عمل call to action شوند، در سایت شرکتی حائز اهمیت است.

Top Navigation یا منوی بالا

ناوبری برتر سایت شما نقش مهمی را در طراحی وب سایت شما ایفا می‌کند زیرا برای سایر جنبه‌‌های صفحه وب شما تنظیم می‌کند. این اولین چیزی است که بازدیدکنندگان در اولین ثانیه‌‌های بارگذاری صفحه می‌بینند. این اساساً نمایشگاه شما برای وب سایت شما است زیرا اطلاعات اساسی در مورد سایت ارائه می‌دهد. بازدیدکنندگان به راحتی می‌توانند آنچه را که سایت ارائه می‌دهد در چند ثانیه درک کنند و دارای دکمه‌‌های عمل برای کمک به بازدیدکنندگان برای رسیدن به جایی هستند که باید به آن برسند.

Top Navigation سایت‌های شرکتی اهمیت بخصوصی دارند
Top Navigation سایت‌های شرکتی اهمیت بخصوصی دارند

Broadcrumb Navigation یا دسترسی سریع

Breadcrumbs  اساساً ابزارهای ناوبری هستند که نه تنها به بازدیدکنندگان اطلاع می‌دهند که در کجای سایت هستند، بلکه به گوگل کمک می‌کنند تا ساختار سایت شما را بفهمد. گوگل همچنین ممکن است از خرده نان در نتایج جستجوی واقعی استفاده کند و باعث شود نتایج شما به بالای جستجوهای خود برسد. زیرا آنها به بازدیدکنندگان کمک می‌کنند تا بدانند کجا هستند و چگونه به جایی که می‌خواهند بروند حرکت کنند. آنها همچنین به جلوگیری از نرخ پرش کمک می‌کنند.

استفاده از المان‌های راهنمای مسیر یا دسترسی سریع در طراحی سایت شرکتی
استفاده از المان‌های راهنمای مسیر یا دسترسی سریع در طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی؛ تصویر یا اسلایدر

قسمت بالا قسمتی از وب سایت است که هنگام بارگیری صفحه برای اولین بار در پنجره مرورگر قابل مشاهده است.که بسیار شبیه به نیمه بالای یک روزنامه تا شده. اینجاست که بازدیدکنندگان بیشتر تمرکز خود را بر روی سایت شما متمرکز می‌کنند. بر اساس برخی برآوردها، ۸۴ درصد از بازدیدهای وب سایت در بالای صفحه متمرکز شده است. به این ترتیب مهم است که جذاب ترین محتوای اهداف کسب و کار خود را داشته باشید، چه محتوای گرافیکی یا محتوای دیگر، در بالای صفحه. تصویر یا نوار لغزنده پیشنهاد منحصر به فرد شما و آنچه کسب و کار شما را از دیگران یا عنوان اصلی شما متمایز می‌کند را نشان می‌دهد.

طراحی سایت شرکتی؛ بررسی‌ها و تجربیات!

بالای وب سایت شما مهمترین املاک و مستغلات در وب سایت شما است. آنجاست که مردم تصمیم می‌گیرند بیشتر بمانند و به مرور سایت ادامه دهند. همچنین می‌توانید از قسمت بالا برای جلب توجه بازدیدکنندگان و مرور استفاده کنید. یک راه خوب برای نگه داشتن آنها در سایت خود نشان دادن نظرات و توصیفات است.

محتوای با کیفیت

وب سایت شما بخشی از وثیقه کلی بازاریابی شما است. مانند هر محصول بازاریابی، باید توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کنید، مدت زمان بیشتری در وب سایت بمانید و در صورت امکان وارد عمل شوید. برای رسیدن به این هدف، باید محتوای با کیفیت ارائه دهید. این می‌تواند تایپوگرافی، متن، گرافیک، ویدئو و هر چیزی که می‌تواند تخیل بازدیدکنندگان شما را جذب کند.

ویژگی اصلی

علاوه بر هدف دسترسی به عموم، وب سایت شما وسیله‌ای برای فروش است. ویژگی اصلی شما باید شامل جزئیات بیشتر در مورد پیشنهاد باشد.

لینک‌‌های داخلی

وب سایت شما مجموعه‌ای از صفحات مختلف است. برای اینکه بازدیدکنندگان شما واقعاً تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد شرکت شما دریافت کنند، باید بیشتر از صفحه فرود جستجو کنند. اینجاست که لینک‌‌های داخلی بازی می‌کنند. پیوندهای داخلی به منحرف کردن بازدیدکنندگان به صفحات داخلی و سایر محتوای وب سایت شما کمک می‌کند. این لینک‌ها می‌توانند درمورد خدمات شما، مقالات و اطلاعات علمی سایت شما و یا حتی معرفی متریال به کار رفته در کالا‌های شما باشد.

استفاده از لینک‌های داخلی راهی ساده برای جلب نظر کاربران شما هستند.
استفاده از لینک‌های داخلی راهی ساده برای جلب نظر کاربران شما هستند.

دکمه رسانه‌‌های اجتماعی

کلید هر تلاش بازاریابی در تجارت دیجیتال امروزی این است که مشتریان را تا حد امکان در نقاط تماس درگیر کنید. تعامل آنلاین شما نباید تنها به وب سایت شما محدود شود. شما باید آنها را در شبکه‌‌های اجتماعی نیز با شما درگیر کنید. یک دکمه رسانه اجتماعی بازدیدکنندگان شما را مستقیماً با دیگران در تمام کانال‌‌های شما مرتبط می‌کند.

استفاده از قابلیت چت آنلاین در طراحی سایت شرکتی

مصلحت کلید هر تلاش تجاری است، مشتریان به ندرت دوست دارند منتظر بمانند. هنگام مرور وب سایت شما ممکن است سؤالاتی داشته باشند که نیاز به توضیح داشته باشند. با گنجاندن یک ویژگی چت آنلاین می‌توانید فرصتی برای شروع مکالمه با آنها در زمان واقعی فراهم کنید.

قابلیت چت آنلاین یکی از راه‌های ارتباط آسان میان مشتری و شرکت شماست!
قابلیت چت آنلاین یکی از راه‌های ارتباط آسان میان مشتری و شرکت شماست!

ساعات کاری

با قرار دادن ساعات کاری خود در سایت خود، بسیاری از بازدیدکنندگان را از رفتن به جاهای دیگر باز می‌دارید. به همین منظور باید به آنها اطلاع دهید که ساعات کاری شما چقدر است. اگر ساعات کاری خود را قرار ندهید فرض می‌شود که شما شرکتی هستید که خدمات را به صورت ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته انجام می‌دهید.

خبرنامه

زمانی که خبرنامه شما به درستی فعالیت کند، به کسب و کار شما این فرصت را می‌دهد تا قدرت و تخصص خود را در زمینه موضوعات خاص یا محصولات و خدمات شما نشان دهد. خبرنامه می‌تواند اطلاعاتی در خصوص محصول یا خدمت جدید، رویداد‌های جدید حوزه کسب و کار شما، دستاورد‌های جدید و موارد مشابه باشد.

حفظ ارتباط با مشتری از طریق خبرنامه!
حفظ ارتباط با مشتری از طریق خبرنامه!

اطلاعات تماس

با ارائه اطلاعات تماس خود، به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهید با کسب و کار شما ارتباط برقرار کنند. علاوه بر ارائه فرصتی برای بازدیدکنندگان برای تماس با شما، اطلاعات تماس شما همچنین می‌تواند به بازدیدکنندگان کمک کند تا مطمئن شوند وب سایتی که استفاده می‌کنند قانونی است.

درباره ما

صفحه درباره ما یکی از مهمترین صفحات وب سایت شماست. این به شما این فرصت را می‌دهد، به قول خودتان، دلیل وجود کسب و کارتان را بیان کنید. این بخشی است که در آن اطلاعاتی در مورد کسب و کار خود و آنچه می‌تواند ارائه دهد ارائه می‌دهید. این صفحه دارای یکسری اصول اولیه است. برخی از این اصول می‌تواند شامل پاسخ به سوالات زیر باشد:

  •  شرکت شما به چه کسی خدمت می‌کند
  • مدت زمان فعالیت آن چگونه است
  • اهداف و ماموریت بلندمدت آن چیست

محتوای صفحه داخلی

صفحه فرود شما ممکن است نقطه ورود بازدیدکنندگان باشد تا با کسب و کار شما آشنا شوند. اما صفحه داخلی شما مسئول ارائه اطلاعات دقیق در مورد پیشنهادات شما خواهد بود. از آنجایی که نمی توانید تمام این اطلاعات را در صفحه فرود خود جمع آوری کنید، باید محتوای خود را به طور معقولی مرتب کنید. می‌توانید از صفحات داخلی برای ارائه هرچه بیشتر اطلاعات استفاده کنید.

فرم تماس

فرم تماس یکی دیگر از عناصر سایت شما است که در آن به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهید سؤال بپرسند یا پیامی را در وب سایت بگذارند. هدف اصلی آن تولید سرنخ از وب سایت شما است.

فرم تماس از بخش‌های ضروری یک سایت شرکتی است.
فرم تماس از بخش‌های ضروری یک سایت شرکتی است.

CAPTCHA یا کپچا

گاهی اوقات ربات‌ها یا نرم افزارهای مخرب می‌توانند تعداد زیادی درخواست از وب سایت شما ایجاد کنند که منجر به خرابی می‌شود. یک CAPTCHA از وب سایت شما در برابر ربات‌ها محافظت می‌کند و آزمایش هایی را ایجاد می‌کند که فقط انسان‌ها می‌توانند از آن عبور کنند و بنابراین از سایت شما در برابر حملات احتمالی محافظت می‌کند. کپچا به حالت‌های مختلفی وجود دارد، مثل یک کد امنیتی، تشخیص تصاویر مربوط به یک موضوع حالاتی هستند که شما حتما با آن مواجه شده‌اید!
استفاده از کپچا در فرم‌های سایت باعث افزایش امنیت وبسایت شما می‌شود.
استفاده از کپچا در فرم‌های سایت باعث افزایش امنیت وبسایت شما می‌شود.
تهیه کننده: فرزانه خواجه‌پور
جهت کسب اطلاعات بیشتر، با همکاران ما در گروه آرتاتکنیکال تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *