شبکه های اجتماعی, مدیریت صفحه اینستاگرام

روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام

فالوور اینستاگرام

آیا شما نیز سعی دارید بدانید چگونه می‌توان تعداد بیشتری فالوور برای حساب اینستاگرام جذب کرد؟ قطعاً تنها نیستید. در واقع، بیشتر مشاغل به این سیستم عامل هجوم آورده اند. بنابراین رقابت زیادی بین افراد ایجاد شده و این رقابت بیشتر برسر افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام می‌باشد.

۷ روش افزایش فالوور اینستاگرام

منظور از “راه درست افزایش تعداد دنبال کنندگان ” دقیقاً چیست؟ برای پیج‌های فعال، ممکن است روشهای مشکوک مانند pods یا خرید “Likes” وسوسه انگیز باشد.

ما در اینجا، اصول جذب فالوورهای اینستاگرام معتبری را که می‌خواهند به طور قانونی با شما تعامل داشته باشند، شرح خواهیم داد.

۱. ارسال مداوم پست (و در زمان مناسب)

قرار دادن پست اینستاگرام

این روش ممکن است ساده به نظر برسد، اما در اینستاگرام اهمیت زیادی دارد. رشته مشترک بین حساب هایی با بیشترین دنبال کننده چیست؟ فیدهای آنها با محتوای تازه پر شده است. شما باید به صورت روزانه مطالب خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

هرچه محتوای بیشتری منتشر کنید ، فرصت های بیشتری برای جذب مخاطبان دارید. ما نمی گوییم اولویت را نسبت به کیفیت قرار دهید ، اما فقط اطمینان حاصل کنید که بصورت روزانه مطالب را انتشار می‌دهید.

محتوای سازگار و قوی، همچنین به فالووران احتمالی کمک می کند تا شما و هویت برند شما را بشناسند. باید آن هارا قانع کنید که پیج شما ارزش دنبال کردن را دارد.

برنامه ریزی مناسب

اینجاست که تیم آرتا تکنیکال با دادن برنامه ریزی مناسب، به شما جهت مدیریت انتشار پست‌های اینستاگرام کمک می‌کند. جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره درج شده در پایین صفحه تماس بگیرید. تیم ما به شما کمک می‌کند تا تعداد فالوور اینستاگرام شما افزایش پیدا کند.

یکی دیگر از مزایای بزرگ برنامه ریزی این است که می توانید محتوای خود را با بهترین زمان برای ارسال در شبکه های اجتماعی هماهنگ کنید. به عنوان مثال ، به نظر می رسد صبح روزهای آخر هفته و اوایل ظهرها بهترین زمان انتشار مطالب است. با این حال ، زمان های برتر برای ارسال می تواند با توجه به مخاطب یا جایگاه تجاری شما متفاوت باشد.

فالوور اینستاگرام

۲. مکالمه را شروع کرده و به نظرات پاسخ دهید

بنابراین جذب بیشتر فالوور اینستاگرام به فعالیت شما در این بستر بستگی دارد. طبق داده‌های شاخص اجتماعی، ۷۱٪ از مصرف کنندگان یک مارک تجاری در شبکه های اجتماعی برند را دنبال می کنند تا بتوانند با آن‌ها تعامل داشته باشند.

این یعنی برای پاسخگویی به هرگونه سوال و نظر فالووان خود نکته‌ای بیان کنید. انجام این کار نه تنها سیگنال مثبتی برای الگوریتم اینستاگرام است بلکه راهی برای اثبات فالورهای بالقوه است که شما برای گفتگوها فعال هستید.

همچنین می‌توانید از طریق برچسب گذاری استراتژیک توجه دیگران را به خود جلب کنید. (استفاده از تگ ها)

۳. زیرنویس‌های جذاب‌تری را بسازید

باز هم ، بیشتر مردم پیج‌ها را دنبال می کنند زیرا می خواهند به نوعی ، تعامل داشته باشند. این یعنی شما باید برخی از خلاقیت ها را به زیرنویس های اینستاگرام خود تزریق کنید.

به عنوان مثال، قالب های زیر را در نظر بگیرید که منجر به پاسخ می شوند:

  • پست های مبتنی بر سوال
  • درخواست های پیشنهادی
  • داستانهای شخصی
  • ارسال برچسب دوست
  • پست های اشتراک عکس

افزایش کامنت‌ها

از سوالات گرفته تا شوخ طبعی، استفاده موثر از زیرنویس‌ها روش مناسبی برای تشویق فعالیت در پست‌های شما و افزایش کامنت‌ها است. به همین ترتیب می‌توانید مضامین زیرنویس ها و تصاویر خود را با هم جفت کنید تا توجه بینندگان را جلب کرده و آنها را به صحبت وادارد. این یکی از روش های افزایش فالوور اینستاگرام است.

افزایش کامنت ها

۴. بیوگرافی اینستاگرام خود را برای دنبال کنندگان جدید بهینه کنید

به نظر می رسد بیوگرافی اینستاگرام شما خیلی چیز بزرگی نباشد. اما توجه داشته باشید که این اولین قسمت از نمایه شماست که هر پیرو بالقوه ای آن را می بیند.

در اینجا برخی از عناصر بیوگرافی اینستاگرام برای جذب فالورهای اینستاگرام آورده شده است:

  • یک تصویر نمایه واضح
  • یک # هشتگ برای اشتراک گذاری
  • لینکی در بیو
  • قرار دادن اطلاعات تماس
  • لحنی که احساس شود توسط شخصی واقعی (نه ربات) نوشته شده است.
  • استفاده از ایموجی‌های جذاب در بیو برای افزاش درک مخاطب.

تگ های اینستاگرام
تگ های اینستاگرام

۵. انتشار Stories

اینستاگرام ویژگی های جدیدی را به طور منظم ارائه می دهد و بازاریاب‌ها باید به آن‌ها توجه کنند. به عنوان مثال، استوری به عنوان رقیب Snapchat شروع به کار کرد. اکنون استوری ها مسلماً محبوب ترین ویژگی اینستاگرام هستند.

شما می‌توانید با انتشار پست جدید در اینستاگرام، آن را استوری کنید تا فالوورهای اینستاگرام شما متوجه آن شوند.

۶. پست های خود را با هشتگ های خاص جامعه و نام تجاری مرتبط کنید

اینستاگرام
اینستاگرام

واقعیت: پست های دارای هشتگ در اینستاگرام بیشتر از آن‌هایی که بدون هشتگ هستند نظرات و لایک دریافت می‌کنند. داشتن هشتگ اختصاصی برای پیج خود در بیو می‌تواند به تشویق اشتراک بیشتر طرفداران و فالوور اینستاگرام شما کمک کند.

۷. ایجاد محتوای مختلف

محتواهایی از نوع تصویر، ویدیو، اینفوگرافی، لایو و… تولید کنید. ایجاد و ارسال مطالب متنوع می‌تواند برای فالوور اینستاگرام جذاب بنظر برسد.

علاوه براین شما می‌توانید تجزیه تحلیل کنید و ببینید چه نوع محتوایی بازدید کننده و لایک بیشتری دارد.

اطلاعات بیشتر

جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید مطالب صفحه مدیریت شبکه های اجتماعی را مشاهده فرمایید. تیم آرتا تکنیکال در زمینه شبکه اجتماعی و مشاوره تخصصی خدمات با کیفیت ارائه می‌کند.

منبع: سایت sproutsocial

تهیه کننده: مریم فرمانیه
جهت کسب اطلاعات بیشتر، با همکاران ما در گروه آرتاتکنیکال تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *