تبلیغات

تیزرهای تبلیغاتی رئال

تیزر رئال

پیش از ساخت تیزر رئال باید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید، سپس متناسب با خواسته و نیاز آنها تبلیغات انجام دهید. یکی از نکات مهم در ساخت تیزرهای تبلیغاتی رئال ، مفهوم خلاقانه آن است. داشتن پیام مناسب و خلاقانه، مخاطبان را به خود جذب می‌کند.

تیزرهای تبلیغاتی رئال چگونه ساخته می شود؟

تبلیغات یکی از عناصر مهم در رشد کسب‌وکار و همچنین معرفی محصول و خدمات شماست. تبلیغات حرفه ای و مناسب، سبب جذب مشتری شرکت یا سازمان شما می‌شود.

تیزرهای تبلیغاتی یکی از بهترین روش های معرفی کسب و کار می‌باشد، که به سه شیوه انجام می‌شود:

  • تیزر رئال
  • تیزر انیمیشن
  • تیزر رئال انیمیشن

تیزر رئال چیست؟

در حقیقت تیزر رئال به مجموعه‌ای از تبلیغات واقعی و تلویزیونی گفته می‌شود که تمامی تبلیغات مربوط به محصولات را به صورت واقعی(محیط واقعی و کاراکترهای واقعی) انجام می دهد.

به بیان دیگر تیزرهای تبلیغاتی رئال از رایج‌ترین و پرکاربردترین تیزرهای تبلیغاتی است که در جذب مخاطب قدرت و تاثیر بسیاری دارد. اما در زمان تولید تیزر رئال امکاناتی مورد نیاز است که تهیه آن‌ها کنی زمان بر است. نکته حائز اهمیت این است که میزان تاثیرگذاری تیزر رئال بر مخاطبان و مشتریان به عوامل متعددی بستگی دارد.

از جمله:

  • کیفیت تولید تیزر تبلیغاتی
  • بازیگرانی که در آن بازی می‌کنند
  • نحوه کار و کارگردانی تیزر رئال

تیزر تبلیغاتی رئال

مزیت تیزر رئال :

تیزر رئال از جمله تبلیغات کاملا واقعی است. یکی از خصوصیات مشترک آن با سایر تیزرها این است که مانند یک فیلم کوتاه دارای داستان و فیلمنامه است، همچنین تنها مقصود آن رساندن پیام به مخاطب است. تیزرهای تبلیغاتی رئال به صورت رئال و رئال انیمیشن وجود دارند.

خصوصیات تیزرهای تبلیغاتی رئال

هر یک از دو نوع تیزرهای تبلیغاتی رئال، دارای مزایا و خصوصیات خودشان می‌باشند. هر یک از آنها برای مخاطبان ویژه‌ای آماده سازی و مطرح شده‌اند. یکی از بارزترین خصوصیات تیزر رئال این است که افراد بدون هیچگونه جلوه خاصی در مقابل دوربین قرار می گیرند و به خوبی نقش بازی می‌کنند.

خصوصیت دیگر تیزر رئال این است که افراد بسیاری در تولید این نوع تیزر درگیر و هماهنگ هستند. فعالیت آن‌ها به صورت گروهی انجام می‌شود به همین علت هزینه‌های مربوط به تیزر رئال نسبت به دیگر انواع تیزر تبلیغاتی بیشتر است.

ساخت تیزر رئال در سه مرحله صورت می‌گیرد:

 پیش از تولید، تولید و پس از تولید

هر یک از این مراحل اصول و برنامه‌های ویژه‌ی خود را دارند. اما علاوه بر موارد یاد شده، برخی اصول نیز میان آن‌ها مشترک است. تیزر رئال در صورتی می تواند آثاری مثبت بر روی مخاطبان بگذارد، که هدف خاص آن‌ها را شناسایی و دنبال کند. باید متناسب با نیاز و خواسته مخاطبان، با بالاترین کیفیت تبلیغات انجام دهد و نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

Real teaser

مراحل ساخت تیزر رئال :

تیزر تبلیغاتی، به ویژه تیزر رئال دارای قدرت بالایی در تاثیرگذاری مخاطبان می باشد. با توجه به این موضوع،  رای آن‌ها حالت استانداردی انتخاب شده است. مدت زمان تیزر رئال باید بین ۱۵ تا ۵۰ ثانیه باشد در اینصورت کیفیت آن تیزر حفظ می‌شود. نکته قابل توجه این است که عوامل و موارد زیادی در ساخت تیزر رئال و بالا رفتن کیفیت آن نقش دارد.

از جمله :

  • نخست باید اهداف و نیازهای مشتریان و مخاطبان را شناسایی کنید و ایده پردازی خلاقانه و متفکرانه ای در آن حوزه انجام دهید.
  • ساخت سناریوی گویا، مخصوص گروه مربوط به تولید و همچنین اطلاع رسانی آن به مشتری
  •  از عوامل و افراد مجرب و حرفه ای در پشت صحنه استفاده کنید. مانند کارگردان، تصویربردار، طراح صحنه و لباس، صدابردار و….
  • اصلاح رنگ مربوط به تمامی قسمت های آن همچنین توجه به آیتم های گرافی
  • ساخت موسیقی متناسب با تیزر رئال

 

اطلاعات بیشتر

جهت اطلاعات بیشتر درمورد تیزرهای تبلیغاتی و انواع آن می‌توانید کلیک کنید. تیم آرتا تکنیکال نیز تیزرهای تبلیغاتی حرفه ای طراحی و ارائه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *